woensdag 4 september 2013

Waarom dit blog?

Thuisreis zal een blog worden over wonen en reizen, of dat nu thuis of elders is.

Ik hou van reizen en ontdekken en heb daardoor veel foto's en souvenirs in huis waardoor ik thuis op de bank opeens weer denk aan die geweldige reis. 

Na al dat reizen is het ook fijn om weer thuis te komen, maar hoe maak je van een huis een thuis? Na zelf een aantal woonblogs gelezen te hebben begon het te kriebelen en hoor ik graag jullie tips, ervaringen en/ of aanmoedigingen.

Volg hier mijn overgang van een flat op 12 hoog naar een rijtjeshuis met tuin dat opgeknapt dient te worden en mijn pogingen hiertoe...

2 reacties:

Tanja zei

Kijk je 1e volger is er al ;-) ik ben heel benieuwd naar het verhaal en je reis naar je nieuwe huis.

Tot later
Lieve groet
Tanja

p.s. ik heb ook een blog met tips en trucs, hier vertel ik je ook hoe je de woordverificatie kunt uitzetten. Nu moet je als volger bij jou altijd een woord en een nummer intypen voordat je de reactie kunt plaatsen hier is de link naar mijn tips en trucs:
http://homemade-tipsentrucs.blogspot.nl/search/label/Woordverificatie%20uitzetten%20in%20de%20nieuwe%20blogger%20interface

Tanja zei

En vergeet ik je bijna veel plezier met bloggen toe te wensen.

Lieve groet
Tanja

Een reactie posten